luni, 27 decembrie 2010

Prajitura cu mac si nuca de cocos

Ingrediente:
blat :
8 oua(albusuri)
200g zahar
100g mac (eu am pus mai putin, cam 50g)  
100g nuca de cocos razalita(tot 50g)
5 Lg faina (cam 150g)


  • se separa albusurile de galbenusuri si se bat spuma albusurile.Adauga treptat zaharul si se bate in continuare. In bezeaua obtinuta se adauga faina cernuta, apoi mac si nuca de cocos. 
  • Tapeteaza o tava de 25x35 cm cu hartie de copt, torni compozitia si o coci la cuptorul preincalzit la foc mijlociu 35-40 minute sau pana se rumeneste deasupra si trece de testul cu scobitoarea.

crema
8 galbenusuri
3 Lg faina (90gr; eu am mai adaugat si amidon ca nu s-a intarit cum am vrut eu)
100g zahar
1 plic zahar bourbon sau extract de vanilie
200ml lapte
200g unt/ margarina la temperatura camerei


  • se fierbe la bain-marie galbenusurile dizolvate in lapte cu faina si cu zaharul si zaharul vanilat; se amesteca pana se ingroase(eu am mai adaugat cam 2 Lg de amidon), se ia de pe foc si se raceste putin. 
  • se incorporeaza putin cate putin din crema in untul frecat spuma si se intinde pe blatul racit. Se da la rece ~ 1 ora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...