duminică, 15 mai 2011

Bomboane cu martipan

Tot cautand pe net o reteta mai "misto", adica mai sofisticata, m-am oprit la niste bomboane care, pe cat de simple pe atat de gustoase...asta la cine ii place martipanul, ca el este "eroul" acestei retete... Trebuie sa spun ca aveam de ceva vreme 2 batoane de martipan care imi cam faceau ele cu ochiul, dar cum nu ma induram sa le savurez asa fara nimic, am zis ca sigur gasesc eu ceva cu ce sa le imbin sa iasa ... sofisticat!:)


Ingrediente:
50g nuca de cocos
50g ciocolata alba topita
sau o cantitate apreciabila care atunci cand sunt amestecate sa fie cat mai solida mixtura (eu am masurat "din ochi" toate cantitatile)
2 batoane a cate 150g martipan gata cumparat (sau se poate folosi si din acela facut acasa si adaugat colorant alimentar)
200g ciocolata neagra 50% cacao topita (pe care eu am amestecat-o cu 1/2 lg ghimbir praf)






  • din ciocolata alba topita si nuca de cocos de face o pasta din care se modeleaza bilute; acestea se acopera cu martipan si fiecare bomboana cu ciocolata neagra topita
  • se lasa pe grilaj sa se intareasca ciocolata - eu le-am lasat intr-o camera mai racoroasa acoperite cu hartie de copt, cred ca la frigider isi pierde luciul ciocolata
  • de as fi avut cardamom sincer as fi incercat si cu mirodenia asta, care e foarte de exotica si te duce cu gandul departe...
Inspiratia mea pt aceste bombonele delicioase: Lilly

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine bomboanele de ciocolata cu martipan ! Parca sunt cumparate ! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...